Pre-Sri Lanka

28 augustus 2016 - Rotterdam, Nederland

Ik ben er weer! Of nou ja, ik ga nu over precies een week naar Sri Lanka dus ik ben er nog niet (niet in Sri Lanka, ik ben wel gewoon nog in Rotterdam maar daar gaat het nu niet om), maar dit is meer even een manier om te laten weten dat mijn reisblog op dezelfde plek zit als vorig jaar Thailand.

Nog steeds heb ik een hekel aan de kijk-mij-eens-blogs, het zogenaamd nonchalant bescheiden zijn en 'alles is mooi'. Als iets stom is schrijf ik het ook op, en ik ben me er helemaal van bewust dat ik de zoveelste backpackert op avontuur naar een ver land ga. Niks nieuws onder de zon. Maar toegegeven: wel leuk.

Volgende week zondag 4 september ga ik weg. De eerste 13 dagen met mijn moeder, dan een week of 2,5 alleen de backpacker uithangen en dan nog een week of 3 bij Animal SOS Sri Lanka zitten om mishandelde of gehandicapte straathonden- en katten te helpen en met ze te spelen. Van Animal SOS heb ik tot nu toe niet bijster veel respons gekregen en dat backpacken wordt nu met het verplichte gebruik maken van tuctucs en taxi's een enorme uitdaging dus: alles een klein beetje onder voorbehoud.

Oh yes, ik vind het eng, steeds enger worden, en dat ik Nicole nu 7 weken zie is ook minder leuk. Maar evengoed: yeeeeeeeeeeh!